gårdagen

Igår,måndags va du fullt upp HELA dagen !
Linnéa valde att ta sovmorgon till 7:50  *chock*
Sen åkte vi bumms till öppna förskolan när vi gjort oss redo..
Lekte där en massa, sen åkte vi hem, då åt vi o sen kom Carro och Josefine..
Linnéa skulle sova, hon ville inte alls sova middag, sov en liten stund, men fick ligga på sitt rum och vila ändå..
Jag färgade mitt hår..
Njae, jag är inte gör nöjd säger jag, blev för på tok för ljust och lite gulaktigt.
men det ska jag tvätta ikväll med silverschampoo som jag förövrigt hade i halva köket i morse då flaskan hade ramlat omkull och läck.. INGE roligt..
O ni som vet vad silverschampo är vet nog oxå att det inte är så roligt och handskas med.
Speciellt inte pga färgen..
Sen kom Mirre och filippa oxå..
Tänkte inte skriva så mycket idag, utan lägger upp bilder istället =)

Filippa kör Linnéa med hennes bil!
Det tyckte dom va roligt, Iaf Linnéa, hon vart rätt sur när filippa slutade..!
Hehe, godingar
Full fart !!!


Ooopps,
 har du inge körkort Filippa?
eller är det Linnéa som inte har kanske som måste styra bilen?




Undra vad som ser för spännande?




Josse visar att Linnéa bästa nalle har hängt sig..
Snyft, den som va såå fin när hon fick den på BB
Den betyder så mycket för Linnéa


O så va de stöket på en bild oxå.. :P




Älskar min underbara bestämda dam !!
Hon är mitt allt !!

Och VILKEN vilja hon har börja fått nu.. Ojoj,
Och trotts, du får INTE gå upp på bordet eller stå i soffan..
o vad vill hon absolut göra ?
"kom" säger hon, då måste man alltid följa efter henne.. hehe
Hon är så go hon!
Och pratar, oj vad hon pratar ! säger alla ord hon bara kan.
Härmas, det gör hon mycket, för att försöka få fram rätt ord..
Jaa, det är så roligt o se hur hon utvecklas, och vilken fart det går i..
Om man frågar henne något så svarar hon ja eller nej.
Ibland verkar hon mycket medveten om vad man frågar henne
Slängpussar gör hon till allt o alla...
Hälsar på ALLA, hälsar dom inte tillbaka säger hon hej tills dom hälsat på henne typ
spelar ignen roll vart man är så ska hon hälsa !! Trevliga damen!!
Hon gör sig förstådd mycket mer, visar att hon är törstig, om hon vill ha något säger hon det om man hon kan ordet.

Som sist hon va hos mig, va vi hos Faster T, o hunden Jesper va inte hemma..
Då gick hon runt och voff voff och letade efter Jesper..
När vi kom hem till en annan faster dan efter, ropade hon på faster T..
Jaa, Hon är verkligen medveten nu känns det som. eller är mer o mer

När vi kommer hem till min pappa, går hon till dörröppningen till hans sovrum och vinkar till hans takfläckt..
Hon är jätte rädd för takfläckar...
men hon kikar väl om den sitter kvar och så vinkar hon heej typ !! haha
  jaa det finns så mycket man kan skriva om damen,
 om alla hennes framsteg och Tokigheter hon hittar på dag ut o dag in !!


NÄÄPP, nu ska jag gå till ANNA och dricka en kopp kaffe, eller 2 eller 3 ;)


Ooops,
sitte roch tittar på när de bygger ica maxi jämter mig här.
Bara flyger saker från taket, eftersom det blåser så ute..
Shitt, hoppas ingen fåt nåt i huvudet...
Bara väntar på att arbetarna ska blåsa ner oxå:P heh


Kommentarer
Postat av: erika

hej hur är det med er?går det bra i skolan?

har utmanat dig i min blogg om du vill vara med:)

kramar

2009-09-24 @ 20:53:55
URL: http://minimini.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0