Full dag!

Idag har det vart fullt upp hela dan !

Först skolan, hem o plugga lite, o sen skolan igen för samtal med läraren!

NEJ, Jag har inte gjort något dumt! Va bara så man skulle lära känna varandra lite mer !
När jag kom hem därifrån kom pappa, skulle vi borra upp mitt duschdrapperi * Äntligen*
va till ÖoB o köpte lite som behövdes...
Det vart bra, mitt uppe i allt kommer mamma som jag totalt glömt bort skulle komma idag..
O sen det bästa av allt så kom min älskade underbara dotter <3
Hon hade ramlat på dagis, så hon hade skrapsår på kinden och panna, Lilla gumman då..=(
men det var roligt och få träffa henne idag =)
Längtar tills söndag då hon kommer o ska vara hos mig en heeelt vecka :D
Sen när dom hon åkt så va de klart i badrummet ! fint blev de!
Fick även låna pappas skrivare så jag kan skriva ut skolarbeten, kommer ha ca 1 i veckan som ska lämnas in!

jaa, de e väl de som hänt mig idag, en dag med fullt upp :D
Imorgon ska vi på studiebesök på IVA ! Ska bli riktigt spännande =)

Jaja, bilder kommer en annan dag på nåt..:P

Älskar och saknar min underbara flicka meeeest av allt !
Hon är allt för mig  <3





Kommentarer
Postat av: Celina

Tack :)

Det är långt kvar till sommaren :) Kan ju höra av mig nästa gång vi är i Degerfors så kan vi ses. Lär ju dröja någon månad eller så men ändå :)



Krams

2009-09-04 @ 10:17:32
URL: http://raow.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0