Full dag !

Yes !
Idag har de varit full rulle nästan hela dan kan man säga !
Lämnade skrutt på dagis kl 8, sne hm o plugga massa, sen till ETAB DATA o köpta en rosa mus till datorn =)
Hihi, så läcker  =)

Sen hämta skrutt vid 14, åkte till dfs o hämta mamma, o då bestämde vi oss för en tripp till kristinehamn
På Ica maxi och coop forum ! Trevligt trevligt
Ica maxi höll på och gjorde om lite, så där hade de massa REA.. Sussie love<3

Köpte leksaker och lite kläder till Linnéa ! Eftersom nästan gång jag inte har henne tänkte jag rensa bort alla försmå kläder, och leksaker som hon är för stor för..
 Jaja,, jag vet, de där med "nästa gång" har ni hört förut, men nu jävlar inamma ska det bli av =)
hehe ..

Nu sover skrutt för natten, hon är SÅ typiskt !!
I måndags tror ja de va skulle hon till dagis 8, hon vakna 7:20.. Idag skulle hon till dagis 8, jag hade klockan på 7:30, hon vakna av den.. Aaaahh tokigt ..
Lovar att imorgon, då hon börjar 11, då ska hon SÄKERT upp 6 eller halv 7...

jaja, det återstår o se.. Men hon sover ju längre de dagar hon inte ska sova länge på, och de hon får sova länge, nää, då minsan ska vi upp tidigt.. hehe¨Precis som hon känner på sig lite.. jag vet inte :P


Älskar min underbara flicka <3 Hon är mitt allt
Nej förlåt, inga bilde ridag heller, orkar inte, ska sätta mig och plugga plugga o plugga nu !!


Kommentarer
Postat av: Celina

Tack :)

2009-09-11 @ 20:55:17
URL: http://raow.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0