En vecka

Nu har jag haft Linnéa i 1 vecka !
O ännu bättre är det att jag får ha henne 1 dag extra =)
Men imorgon åker hon till Stefan igen =(

Har inte haft tid lust eller ork till bloggen faktiskt!
Men vi har gjort saker hela tiden typ !
har haft besök i massor, vart i skolan och på dagis, vart ute!
Jaa full rulle hela tiden !!

Idag tog vi oss en cykeltur till ÖoB för jag hörde rykten om att de hade billiga barnskor där
Men tyvärr va dom slut, och de skorna Linnéa hade började bli på tok för små..
oj vad hon växer, så vi gick till skokanonen o köpte nya skor till henne där istället

Stefan o jag har ju sagt att vi ska dela på ytterkläder som skor o sånt..
Men jag skiter i de,  orkar inte tjaffsa om ytterligare en liten skit sak..
200 lägger jag mer än gärna på henne faktiskt ensam på ett par skor
Får väl se sen om vi delar på vinterkläderna istället! Som kostar lite mer

 Jaa vad finns de mer o skriva..
 tråkigt att Linnis åker imorgon till Stefan, men hon kommer ju åter om 1 vecka
O den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge ;)

Lägger ut lite bilder oxå

Linnéa med världens bästa Anna <3



Just ja, Vi han ju till o med me öppna förskolan 2 gånger oxå =)





Linnéa tycker att kanan är rolig o åka
MEN, hon förstår inte ritkgit att man ska SITTA upp i den,
 Nej då, här lägger vi oss på mage med menen först.. Haha
Men har tyvärr ingen bild på de..
Hon är så duktigt !!



Älskar Linnéa mest <3


Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0