Draft: Sept. 29, 2009

Snart får man lite besök =)
Av kusin och hennes dotter !
Tänkte först skriva till Stefan o fråga om jag fick hämta Linnéa från dagis och låna henne så barnen fick leka lite
Men äsh, jag gör inte de.
för jag vet ju ändå svaret, och det är ju ett bestämt NEJ, eller inget svar alls!
E ju dumt o störa honom i "onödan"

Just ja, jag köpte ju nya skor till Linnéa, så han såg ju dom o säger:
"ååh ska pappa oxå köpa såna till dig ?"
Eh varför ska han köpa likadana ?
 eller köpa överhuvudtaget när hon har ett par nya?
Då föreslog jag lite snällt att vi kan ju köpa vinterskorna tillsammans
För min pappa har erbjudit o köpa vinterkläderna till Linnis
Så självklart får han gärna göra de snäll som han är =)

Han hämtade Linnis i degerfors i söndags,
Tänkte att han skulle erbjuda sig att jag fick åka med hem, eller iaf undra vart jag skulle.
men icke sa nicke..
Så de va ju bara o pallra sig hem med bussen!  *sunshine*
Har ju inte äns fått provåkt hans nya harv, eller sett hur dom bor, hur Linnéas rum ser ut!
Men men, vet ju hur det ser ut hemma hos mig, hur hon har det här.
Får väl nöja mig med det sålänge =)

Älskar och saknar Linnéa så mycke !

Satt o kollade på mitt arkivet i bloggen på alla bilder
Här kommer några av dom!!
TÄNK vad liten hon verkligen har varit !!
















Älskae Linnea meeeest av allt<3


Kommentarer
Postat av: charlotta sundh

åå va kul att se alla bilder. Hon är såsöööt ;)

2009-09-29 @ 13:43:23
URL: http://charlotta90.blogg.se/
Postat av: £va

Hehe söt hon är! :)

Tycker inte det var längesedan ni tog alla korten, men tiden går fort!

2009-10-03 @ 11:42:01

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0