VILKEN DAG !!!

MÅSTE bara skriva av mig lite !!!!!!!

Idag va jag ju på dagkirurgin istället för vanliga stället på medicinmottagningen
Det va sååå kul !
När jag bokade praktikplatsen på dagkirurgin frågade dom mig vad jag helt ville vara med på för operation
" Allt utom knän " 
För att jag själv har gjort en knäopperation och rent sagt HATAR allt som har med knä o göra
När jag kom dit hade jag lite o välja mellan, vad valde jag, jo KNÄ !
Kunde bara inte tacka nej till de faktiskt, skulle nog få dåligt samvete efter !
dom skulle sätta dit en protes
O de va sååå spännande, så spännande !!
 De gjorde ett snitt på ca 12-15 cm, precis som mitt knä ..
Öppnade upp, gaah vilken syn de va,
Är de så ett knä ser ut in i tänkte jag ?!
sen borrade dom, sågade, petade, ryckte drog, jaa allt,
såg verkligen brutalt ut, men så otroligt spännande !!!!

Andra operationen va en bukplastik,
tog bort "överflödet" efter viktnedgång
Riktigt spännande de oxå
såg hur dom flyttade naveln, tog bort massa hud,
Jag va även med där och satte kateter och assisterade lite..


gaaah VILKEN DAG, VILKEN SYN !!!!!

ÄLSKAR MIN TJEJ !!



Kommentarer
Postat av: sessan

hej, jo jag vet men vet inte hur man gör, men ska kolla upp det. så arg är jag på folk som inte kan stå för vem han/hon är.

haha nejdå, men de är de jag är så nålrädd och ja tänker på att ja ska dö när ja tar sprutan haha, jtte fjantig är ja ;) jotack det är bra sjdå? kramis

2009-10-28 @ 20:27:24
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/
Postat av: erika

oj det låter som en jätte spännande dag det ju:) går det bra i skolan:)? kram

2009-11-01 @ 18:52:16
URL: http://minimini.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0