sthlm

Uppdaterar idag igen !
Är jätte nice på praktiken =) trevlig personal o så
får göra roliga saker som EKG, venpunktion o BT som jag skrev tidigare, även ta emot patienterna vid kassan, skriva recept osv...
idag va jag med på en crista, benmärgspunktion tror ja de heter..
på måndag ska jag vara på endoskopiavdelningen o vara med på en calstrokopi (?) hur de nu stavas..
tisdag kommer läraren, på onsdag ska jag vara på dagkirurgi. (dag operation)
o den 3:e ska jag vara på röntgen..
Ska bli spånnande !

Imorgon åker jag och Linnéa till Stockholm !
det ser jag fram emot, komma hemifrån en helg =)
Längtar till vi sitter i bilen i sthlm ! Älskar o köra där !!!


Älskar min skrutt !!


Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0