Skolan

Föräldramöter va helt okej, mycke bra o lyssna på !
Stefan kom även dit, men vi satt inte med varandra !!

Igår kom Faster A till mig och åt frukost.
Sen bar det iväg utåt för mig,
då mötte jag på min underbara vän Jimmy !!
Ja, Han är min vän och är en kille !!
Blir så trött på folk, som tror att bara för man har en riktigt bra killkompis, så måste man vara ihop !
Men så är inte fallet, Jimmy är en mycket bra vän, vi gör massa roligt, som bygge o så som ni sett på bilderna

När jag skulle hämta tjejen från dagis, rörde hon inte en min,
"ska vi åka hem?" frågade jag
"Neeej" jätte surt svarade hon..
hehe..
o idag när jag skulle lämna henne vart hon jätte ledsen istället och ville inte vara på dagis !!
Hon är allt bra rolig hon !!

När jag hämtat henne igår åkte vi till en lekpark vid badhuset o lekte massa !

Sen hem, då kom Josefine efter nån timme o umgicks med oss..
O sen kom Josses kille oxå =)
Dom är sååå söta mot varandra de där 2 !


Idag blire snart skolan för mig, tänkte ta en runda med damsugaren innan !
O sen ska vi förhoppningsvis träffa anna <3

Älskar min underbara tös <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för kaffe o pratstunden! :)

2009-10-09 @ 12:47:03
URL: http://liselle.blogg.se/
Postat av: £va

Vad är det för telefon du skaffat dig då?

2009-10-10 @ 23:44:14

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0