Kära bloggen

Jaa, kära bloggen!
Känns tyvärr som jag håller på o tappa intresset för bloggen just nu =(

Men ni får peppa mig, in med kommentarer o allt så håller jag nog igång ;)

Men denna vecka med Linnis har vart helt underbar,
saknar henne nu när hon inte är här,
Stefan kom o hämtade henne vid 16 idag som vanligt !

vet inte riktigt vad jag ska skriva ?
någon som har nåt bra förslag ? Så jag inte tappar lusten helt ?

Jo imorgon börjar jag ju på praktik, ska vara på medicinmottagningen!
Så håll er friska nu under 4 veckor ;)

Eva, de e denna telefon kag har köpt !
En Sonyericsson C905 tender rose




Älskar och saknar min underbara tjej !
Så tomt i tyst här hemma nu igen!



Kommentarer
Postat av: jimmy

det viktiga är väl inte vad man bloggar om. och hinner man inte så har man trolivtvis skaffat säg något att göra i stället för att blogga, eller hur ;) du har ju fullt upp när du har mej söt ;) puss å kram

2009-10-11 @ 20:04:57
Postat av: Sussie - Linnéas mamma

jaa de e sant att jag kanske inte hinner riktigt, eller så häner det för mycke nu så jag har ingen lust :P



Jaa, självklart har jag ju fullt upp med dig o dina bilar o garage ;)

Puss

2009-10-11 @ 20:07:16
URL: http://mammasussie89.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mycket läcker telefon. Nästan så man är avis :)

2009-10-12 @ 01:35:38

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0