Ippa Kooom

Sova på dan, Vad är de ?
Linnéa somnade på vägen hem från degerfors idag, när vi va vid lassarettet !
Har vart på stan med hennes morfar, så körde vi hem honom och lånade hans bil ! Wiihoo

Han köpte en overall till henne, först ville jag självklart ha rosa, men fanns inte i hennes storlek
Tur va väl de, så de blev ju svart istället, Jätte läcker, Behöver faktiskt inte ha ALLT i rosa!

Så har jag ju berättat för Linnéa att vi ska träffa Mirjam och Filippa idag
Just nu sitte/står/ligger i sin säng o ropa
"Ippa Kooooom"
Ippa är Filippa...
O nu skäller hon som en hund !!
ja vilka tokiga ideér hon har gummsan min!!

nej, nu ska jag lämna datorn, o ta upp henne, hon verkar inte vilja sova middag idag !!
Bara sovit i 5 min kanske ?!!

Kvällen blir inte rolig kan jag lova !! Trött gummsa hemma!

men då kanske hon somnar lite tidigare, så jag kan läsa en bok !!

Hatar o läsa bok, har dragit ut på den där j*vla boken länge nu, men nu måste den läsas klart !!

 

Älskar min underbara brutta !!!


Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0