Bilder!

Eftersom de e roligare ed en blogg med bilder o inte bara text,
tänkte jag försöka bli bättre o lägga in bilder :D

Igår ville snutt inte sova middag, istället roade hon sig o suga på 2 nappar istället för en ?
Hon är så söt,  Jag skrattade så åt henne och Sprang efter kameran !
O hon skrattade tillbaka o verkligen fatta att deva henne jag skrattade så åt !!
Hon är så go min underbaring !!




Tänkte försöka ge mig på någon gång o lägga in film på bloggen..
 men hur 17 gör man de ?

Jaja, de blir nästa projekt i mitt liv :P
Men om någon vet får den gärna förklara ?!


O så har jag ju även pappas hemma..
Gick ut på lofgången o tog ett kort på
Har bränt en skiva med massa bra musik som jag o Linnis tänkte poppa lite !

 

Älskar min underbara tjej, älskar mitt liv !!





Kommentarer
Postat av: erika

hehe vad go hon är:) allt bra med er? såg dig och din syster förra veckan innan jag åkte ner till huset:)kram

2009-10-06 @ 19:28:00
URL: http://minimini.blogg.se/
Postat av: Anna

Har du lust kan du o linnis komma förbi i morgon efter hon sovit. är på möten o annat till 12.30.

2009-10-06 @ 19:58:55
URL: http://liselle.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0