Biiil

En helt normal dag hos Jimmy !
En bilmeckar dag heter det då =)

Idag har jag slipat, slipat lite till o slipat ännu mer ;) 
Nej inte riktigt men nästan, tog även bort baklyckorna på caben !
Tycker det är riktigt nice o vara med ute i garaget
trevligt sällskap o roligt helt enkelt jaa !!
Tiden springer iväg..
Imorgon kommer min underbara tjej hem igen !
De längtar som bara den efter henne, ska på kalas hos pappa då för han fyller ju år !!
Han kom oxå förbi här med hans bil, kollade vad vi höll på med o så visade jag även hans finfin bil för pappa
Visade ju dock inte detta, så då får han väl se de här då ;)




Älskar min underbara tös :D

Kanske uppdaterar sen igen ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Jo, men du e ju ine hemmapå dagen eller hur?

2009-10-20 @ 09:35:37

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0