Pippi ?!

igår va vi hos Anna och Anders och hälsade på !
Katten mini gömde sig i sin leksaksgrej
Linnéa tyckte kanske synd om honom att han inte hade maten där inne,
så hon servade honom ordentligt vill ja lova =)
Alla 4 skålar framför sig + maten inne i "buren"
Så söt hon är min Dotter !!
Får de lov o v ara lite mjölk ?
Hon testade med ALL mat o dryck han hade !



ÄNTLIGEN smakar han på maten jag erbjuder !
Som hon kämpade !


Idag har vi vart i dfs !först hos Amanda o nicolaj o robban
lägger dock inte ut bilder för nicco hade bara blöja på sig!

Sen åkte vi hem till pappa, jag tvättade hans bil på OK oxå,
pappa och Linnéa fick gå hem i vagnen för Linnis vart livrädd i tvätthallen !
hos pappa bjöds de på mat,
som Linnéa va med och tillagade =)
duktig flicka jag har !


O så ska vi ju inte tala om denna bilden !
Linnéa får den här mannen till att heta pippi ..
haha!
men det är nog för håret ! Hon verkar gilla pippi och bamse väldigt mycke
Men detta är då Pippi som hon sagt de sista gångerna vi vart hos pappa



Ikväll va Josse här en stund, och även hennes syster =)

Älskar min underbara tjej !
Hon betyder allt för mig !!
Imorgon åker hon till Stefan igen, vilket jag tycker är så himla tråkigt !!


Kommentarer
Postat av: jessica

duktig tjej som hjälper till=)

2009-11-26 @ 09:17:14
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0