Kan säga..

Allt ALLT är på topp !
Just idag känner jag mig så fantastisk underbart lycklig!
Av någon särskilld anledning ?!
Nej, egentligen inte !

Kanske för att det är min Linnéa vecka,
vi kommer byta veckor runt nyår så jag kommer ha samma veckor som min ensamstående kompisar,
känns helt otroligt underbart !

Jag och Stefan kan prata med varandra, Inte snack om inget,
men om linnéa, utan gnäll, sura miner eller otrevlighet från någons sida,
kanske kommer det en dag då vi till o med kan skämta med varandra?!
Men jag låter det ta den tid vi, han eller jag behöver!

Jag är lycklig för min underbara ekonomi och sparande!
Känner för en gång skull att jag kan unna mig hela månaden om jag känner för de,
några dagar kvar till bb, jag har fortfarande pengar över,
jag ska köpa mig en ordentlig julklapp, som inte är billig !
framför allt så kan jag hjälpa behövande, mer behöver ni inte veta om de!!

O sist men inte minst,
jag har mina underbara vänner och familj/släckt


Japp, jag mår helt underbart bra !
Skönt o läsa ?!

Älskar min underbara dotter ! Hon är mit allt,
min största glädje och energikälla !


Kommentarer
Postat av: jimmy

ååå är det mej du ska hjälpa :P? bra att du mår bra vännen :D

2009-11-17 @ 17:33:11
URL: http://darlingsunshine.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0