Jesper !

Skrutt åkte ju i lördags till Stefan !
Saknar henne jätte mycke !
Men har tjuvat faster Ts hund Jesper istället som sällskap !

En väldigt ledsen jesper som inte fick komma upp i soffan hos Jossie igår när vi tittade på TV
Han håll koll på mig hela tiden, psykade mig alltså ;)
O det tragiska är ju att en hund kan ju verkligen SE ledsen ut!!



Men han blev nöjd när vi kom hem o la oss i sängen!
Tätt intill låg han och skulle sova


har ju dubbelsäng, så plats borde vi få, alltså en varsin sida !
men, nee, Jeppe vil ligga nära o kramas när han somnar !
O snarka får vi ju inte glömma att han gör!

Tänk då att jag sovit ett flertal tillfällen med 2 hundar i en enkelsäng,
Fattar inte HUR vi får plats..


Jaa, min vecka består av prommenad, skola och hmm ?!
Byta gardiner kanske om jag orkar :P

Älskar och saknar min tjej <3


Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0