Hemma !

Nu är vi hemma från Stockholm igen !
Resan både hem och dit gick oerhört bra med Linnéa och mig!
Linnéa har varit en ängel heeela helgen.. !
va verkligen jätte kul att träffa Celina och hennes Julia !
Linnéa har varit så snäll mot Julia (bäbis) hela helgen..
Ehh jo jag kanske ska erkänna att jag körde nästan 3 mil fel hem :D Haha
det är lättare att hitta TILL celina än HEM.. Har märkt de nu, andra gången jag kör fel hem !

Linnéa va HUR snäll som helst i bilen både dit och hem ..
dit sov hon halva resan, o hem va hon vaken hela tiden typ !
Men jag gjorde bort mig i örebro, sa till henne att här jobbar pappa
(Alltså Stefan när vi åkte förbi hans jobb)
Då blev hon sååå hysterisk och skrev och pekade efter pappa !
Hon trodde väl vi skulle hälsa på honom där,
så hon va ledsen nästan hela vägen fårn örebro o hem !
Släppte sedan av henne hos Stefan !
så han fick henne lite tidigare, men klart är det jobbigt för henne och åka bil så långt !!


Linnéa va väldigt rädd för deras matta ! Haha
Hon gick INTE på den, kände någon enstaka gång med foten när hon såg att vi gjorde de, annars undvek hon mattan, kom hon på att hon kom emot den backade hon gensat bak ! haha Goding !!




Här ser ni även mattan hon är rädd för !



Nallen hon håller i, det är hennes ÄLSKLINGS nalle ! Hon går jämt o bär på den hemma nästan !
Den fick till o med Julia låna !
Så snäll mot bebisen hela helgen, förutom när vi skulle åka från dom,
då fick hon en liten smäll, men Julia reagerade inte på den..
men jag är så stolt över Linnéa !

Det bästa va i lördags morse när Linnéa o jag gick till Coop, då Celina och Julia fortfarande sov, va de en farbror där inne, Linnéa bara heeej gubbe sa hon..
 Jag SKÄMDES så mycke, så hädanefter får ingen säga gubbe ! haha

I lördags va vi till Nacka forum och handlade lite, jag handlade typ bara 2 julklappar till Linnis, så nu är de klart !
bara till mamma, pappa och min syster kvar !!
Till mig själv ska jag köpa en platt TV tänkte jag :D  Hehe

Älskar min underbara tjej <3



Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0