Hej då

Hej då Karlskoga ! Ses åter på söndag !

Imorgon åker jag och Linnéa till
 

och vi SKA bannemig i väg denna gång, för nu är vi friska och krya,
har till och med packat ner nästan allt !

Har även satt bilbarnstolen i fram istället nu inför denna resa..
Känner mig mycke tryggare och ha henne i fram, vägen till sthlm skulle det gå och ha henne i bak för då kan man alltid stanna (inte på motorvägen dock) om hon skulle skrika hysteriskt..
men mitt inne i sthlm kan jag ju inte bara stanna på 4 filiga vägarna direkt:P haha
* På med varningsblinkersern och triangeln"
( helst i mittenfilen eller ;)?
tror både hon och jag blir lugnare om vi ser varandra, eller hon blir främst lugnast om hon ser mig!
tror hon kanske blir otålig och sitta i bil så länge..
har även fått lite tips från dagis att ta med cd skiva med barnmusik, så det ska brännas ikväll och sättas på när vi närmar oss sthlm så hon får annat o tänka på och kanske sjunga lite =)

är bilresan jag är mest nervös för (dit) vi har åkt en gång bil dit ensam med Linnéa för över 1 år sen, då va hon så liten så hon sov typ genom resan, men nu är hon större och mer medveten och HAR SIN EGEN VILJA!
men hoppas hon sover mesta tiden iaf !!

Ska bli fantastiskt kul att träffa Celina och deras Lilla dotter oxå!
va sååå himla länge sen vi träffades! har mycke o prata om =)



Lite kul !
Eftersom jag har trådlöst internet sitter jag vid köksbordet jämt med datorn !
Har persiennerna uppdragna och har en loftgång utanför
Finns 2 grannar som ALLTID blänger in, en äldre gubbe och en yngre kille !
ALLTID tittar dom in, gärna rör dom huvudet så dom ser tydligt ! haha
Men men, kan ju dra ner persinnerna om jag känner för de..
 men ähhh, nyfikna grannar är ju alltid nice :P 
Kanske ska vinka någon gång när dom går förbi, eller göra någon rolig grimas :D haha

OJ vad jag va skrivsugen idag !

Gjorde även sista dagen på praktiken idag, fick HÖGSTA betyg och de såg mig gärna som en kommande medarbetare, hade vart kaos där i tisdags när jag va på röntgen, eftersom jag har haft hand om mycke papper iochmed infuensavaccinet, så har jag tagit stort ansvar med papper och att sätta patienterna på plats då det va massvaccinering !  Hmm
men jätte kul att dom va nöjda med mig, och jag trivdes ju som fisken i vattnet där oxå !
tråkigt och behöva sluta faktiskt !
Kul att jag fått bättre kontakt med en tjej från kursen oxå då vi lunchat ihop varje dag nere på pressbyrån !

förästen, väldigt kul att jag har så många läsare till bloggen !
Men vilka är alla ?! :D



Nää Nu ska jag inte skriva mer !
Älskar min underbara tjej !! <3


Kommentarer
Postat av: Celina

Haha, jag följer din blogg slaviskt och har gjort det sedan nu började skriva!

2009-11-06 @ 11:12:10
URL: http://raow.blogg.se/
Postat av: Syster

gör fula grimasher (ursäkta stavningen) till dina nyfikna grannar! :)

2009-11-06 @ 15:05:09
Postat av: Emelie

ja jag var inne på lindex idag men de hade bara i stl 86 och sen de mindre var bara killoveraller trist nog..likaså på hm bara killoveraller eller tjejjackor men då inte täckbyxor.. Hon kräver ju inte mer en stl 70..

allt är bara bra hoppas detsamma med er :)

kram

2009-11-06 @ 16:36:36
URL: http://brunettempan.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0