Bilder

BILDBOMB

Nu är skrutt hemma igen !
Så underbart !!

Hon har fått så lång lugg igen, måste iväg och klippa den
(om hon inte kommer acceptera att ha spänne i)








Denna vecka har inte inte alls mycket planerat..
På fredag ska vi till min pappa o äta, o tisdag kommer mamma
Annars vet ja inte mkt mer, har inte mkt som jag ska vara i skolan heller men har lite plugg !!

Det här med vaccinationen!!
SKA NI VACCINERA ERA BARN ?
Eftersom åldersgränsen är nu 6 månader bara
vet inte riktigt riktigt hur vi ska göra, Stefan tycker självklart, jag är lite mitt emellen!
Ja mena, hon träffar så pass mycket barn o folk, så risken för henne att bli smittad av influensan är ganska stor..
Nee, jag vet inte, är osäker, tänkspridd om just denna fråga för Linnéa..
Ge gärna tips, råd, argument tack !!!

Jag själv har ju tagit sprutan, jag mår bra nu !
Va sjuk 1 dag bara efter, o då va jag ju rejält dålig oxå
är det värt att riskera att Linnéa blir gör dålig en dag,
eller är det värt att chansa ?!
nej GE gärna råd !!
Älskar Linnéa mest av allt <3


Kommentarer
Postat av: jimmy

fin hon är din dotter =)och ja tycker hon ska vacinera sej eftersom hon är som du säger med så mycket folk.

2009-11-15 @ 19:39:05
Postat av: Celina

Jag ska inte vaccinera mig. De har inte hunnit se några långsiktiga bieffekter så jag vågar inte ta risken då det eventuellt kan gå över till Julia via ammningen..

2009-11-15 @ 21:51:44
URL: http://raow.blogg.se/
Postat av: £va

Gud vad söt hon är Linnéa.

Skulle vara kul om man fick ett litet kort ifrån dagis :)

2009-11-17 @ 13:33:45

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0