Skäms!!

Jaa,Skäms på mig, har blivit så dålig på att uppdatera bloggen !!!
Helgen va bra, Har umgåts en del med Anna = Såå soligt varje gång..
Igår va jag med Anna oxå, ringde när jag va på jobbcenter och bara satt o garva i telefonen.. Haha

Ska även få bärja praktik, som kan leda till sommarjobb och extra jobb, ska träffa chefen på måndag, då ska pappa komma hit och vara med Linnéa eftersom dagis är stängt !
Har även slutat på jobbcenter nu, eller ja de e 2 eftermiddagar kvar, så de e skönt o vara hemma igen och kunna ta hand om mitt hem bättre när Linnéa är på dagis, går ju inte torka golven när hon är vaken iaf, dåå halkar hon ju bara ..

Nu på morgonen har jag städat, eller ja, dammsugit och torkat golven..
Min kusin och henne lilla lös på 8½ månad kommer, så då kan ju golven iaf få vara lite fräscha så hon inte behöver kravla runt o bli skitig..
Sen i eftermiddag kommer mamma på besök oxå!!

Så trevligt tycker jag när folk kommer hit, jag tycker verkligen om mitt hem,
hemkär som jag är nu har jag nog aldrig varit faktiskt !!
Jaa lite uppdatering iaf!
Tänkte inte glömma kameran idag när jag ska hämt Linnéa, tänkte ta kort o lägga ut lite från dagis !!

Ha det gööör gott allihopa !!!
♥Linnéa

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0