känner ingen lust

Känner ingen lust att blogga längre....
Har väl antagligen inte så mycket att skriva...

Idag va Linnéa hemma från dagis, för hon har bajsat löst, sen på låren har hon typ stora sår :S
Va inga igår när jag lämnade henne på dags, men när hon kom hem vid 19:30 på kvällen hade hon blåsor, o nu är det sår.. Va barnledig igår för henes farmor och "farfar" Ville låna henne, och självklart fick dom det =)

jaa har väl inte hänt så där mycket mer, Anna och Carro har vart här idag, o pappa oxå, så körde vi hem honom sen för jag ska köra honom till Laxå imorgon så jag ska ha hans bil :D
O så har jag torkat av alla skåp i köket på utsidan, även i skåper där soppåsen står, blir så äckligt där...
Anna ville ju veta hur långt jag kom. men kom inte längre faktiskt än skåpen i köket och bänkarna, micron och dörrkarmen till köket.. Elller joo just ja, i stora rummet, fönsterbräda, TV , sterion, högtalarna o bordet..
 hmm. oj fick vist en hel del städat iag...

Någon som sett rent hur, det avsnittet om att man ska damma av med sköljmedel iställer för vanlig ajax typ ?! testade det idag, får väl se va det blir...

Jaa vad mer ska jag skriva ?!
hehe Helt tom faktiskt


Älskar min underbaring, fast det viste ni ju redan..!! =)
Hon nästan springer fram nu, ibland får hon upp en j*vla fart ! hehe Godingen min <3

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0