Heeelg!!

Jaa äntligen så är det ju helg nu ..

Anna, Max, Carina, Mirjam o filipp har vart här, o carro oxå.. OJ vad mycket besök vi haft de senaste dagarna =)

Max Och Linnéa, Dom tycker så mycket om varandra =) Max är Annas Lillebor!
Linnéa har även lärt sig säga max när hon ser ett kort på honom, först för man säga att det är max, sen säger hon Ma, o så pussar hon kortet =)
¨

Anna =) Linnéa är hos henne just nu !! Linnéa säger även Anna



Linnéa åker runt på sin bil o säger brummbrumm


O så ska jag sälja hennes Puma skor oxå, har lagt ut dom på tradera !




Linnéa är hos Anna just nu för att jag ska köra Stefan och Nyström till degerfors, de ska till Jimmy..
Dom skulle vart här till början, men när jag fick reda på att de skulle dricka så sa jag STOP, tycker faktiskt inte man behöver siitta och dricka när det finns barn här, visserligen sover hon, men jag vet hur det kan bli och o så. Så därför... Det Blev surt, men så får det bli och det måste accepteras!!

Så Goa Anna erbjöd sig att ta hem Linnéa medans jag körde dom, o de va ju snällt =) Så Linnéa får hälsa på Anders och Pippifåglarna oxå! hehe

Anna ska vara här ikäll opch hålla mig sällskap, ska väl se på robinson, TRÅÅÅÅÅÅKKK Haha..
 men jag kan ta en dusch då..!
Så ska vi väl käka lite chips o gott!!
Jag är ett riktigt chipsmonster :D Haha

Älskar min Underbara flicka !! Hon är mitt allt <3




Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för igår! <3

2009-05-10 @ 10:39:06
URL: http://liselle.blogg.se/
Postat av: Anna

Sånna här skulle ju Linnis ha ;)

http://www.favoritsaker.se/art.asp?id=2545&func=&varuid=

2009-05-10 @ 11:21:19
URL: http://liselle.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0