Halloj där....

Nu kan jag erkänna igen att jag är GRYMT slarvig med bloggandet..
Men det finns varken, tid, lust och ork till det just nu !

Men de sista dagarna har min SYSTER vart här =)   Linnéas moster !
Och det tycker vi om !!!

Ikväll ska vi på bröllopsfest, Min faster har blivit Fru A!
Linnéa är faktiskt redan hos sin farmor, de fick ta henn lite tidigare * Snällt av dom*
Har även hunden Chelsea nu, men mamma ska hämta henne för hon ska vara hundvakt !
Så, så for mamma vart här så ska jag dammsuga och torka golven o så. Uhää, blir inte fräscht när man har hund ibland kan jag lova...O nu ska jag typ plocka bort lite leksaker o så..
Så man slipper ligga med skallebang imorgon och se all oreda som blir..


Här kommer lite bilder från i tisdags, när hon va med farmor och farfar !

Linnéa ute i skogen med Farmor!


Linnéa med farmor och farfar !





O så var jag ut till kära volvon !!
SUCK.. Fanns verkligern INGET livshopp för henne kära bil...
Den bara står i sitt garage och tynar bort..
O så när jag fick syn på instrumentpanelen, så va inte tårarna långt ifrån..* SNYFT* Haha



Instrumentpanelen



 Näää.  de va väl lite uppdatering iaf !


OOOOPPPPPSSSS:
Hoppas inte farmor blir arg när hon blir med på bild o bloggen !
 Hihi

Älskar min söta tjej, saknar henne redan faktiskt, men det är nyttigt för båda o vara ifrån varandra !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

RIP lilla bil!!

2009-05-23 @ 16:29:54
Postat av: jimmy

stackars hans lille bil hehehe

2009-05-26 @ 18:52:50

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0