Fiskat!

Igår va vi ute och fiskade hela dagen.. Det var såååå skönt.. Dock va inte fisket på deras bästa humör..
Stefan fick en Öring och en regnbåge, och jag fick en regnbåge!
SYnd att inte Anna och Anders fick någon, mer än abborar..
Men vi ska bjuda dom på mat till helgen kanske, eller någon helg =)

Förmiddagen va juinte sådär göööör bra...
Vi stressade på morgonen för att å ihop allt, säng o packning till Linnéa + pacnking till oss..
O så va vi till degerfors lämnade Linnéa...
O när vi åker från min mamma, vad händer. BILFAN GÅR SÖNDER !!
Jävla skit !!! Tur att jag har pappa i degerfors så vi fick lån hans bil och knuffa våran till en parkering!!
Hmm. så nu i veckan/helgen får stefan laga våran bil oxå..
Ush vad jobbigt..Hoppas han en dag inser att vi måste ha en ny bil!
Inte nog med det, när vi kommit till kga och hämtat allt vi skulle ha, o vi va typ redo för o åka.. vad ser jag då ?!
JO ATT VI GLÖMT FISKE VÄSKAN I VÅR AUDI SOM ÄR I DEGERFORS!!!
KUL...  så de va bara o ta en xtra tripp till degerfors!!

Men förövrigt så var dagen helt underbar ( borsett från fisketuren)
Strålande sol, helt underbart väder verkligen, nästan inge värre blåst, utan vinden som kom va skön o svaklande..
Jaa en helt underbar dag i skogen, men underbart sällskap =)
Kan det bli mycket bättre ?!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vi hade supertrevligt med er igår!

Detta får vi göra om SNART!! Kram

2009-05-31 @ 23:20:42
URL: http://liselle.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0