Dagen!

Min dag har vart helt perfekt på jag säga, Mycket gjort!!
På förmiddag va Stefan, Linnéa, Jag, Anna och Anders ut ei lekparken utanför Annas hem
Jätte fin och stor lekpark va de där, väldigt mysigt må jag säga att det var!

Sen hem, Linnéa åt lunch och tvärslocknade i sängen..
Sen åkte jag och Anna till cheapy och köpte hylla till Linnéas rum, va även till ÖoB och netto oxå!
Hyllorna fick vi dock inte upp idag,, men flyttade iaf ut Linnéas garderob från hennes rum, den har stått fär helt i onödan, så den åkte in i vårt sovrum, där ska jag ha mina kläder ( en del av dom)
Shit, har suttit och rensat mina kläder oxå, jag som tycker att jag inte alls har mycket kläder, men OJ, slängde 2 påsar och har mycket kvar.. ja ni vet, tröjor som hamnar längst in i garderoben kom ju fram nu, sånna som man glömt typ!

NU BJUDS DET PÅ BILDER!

Linnéa tycket om att gunga, vilket hon inte gjorde sist !





Linnéa har klättrat upp till kanan!!






Fast roligast hade nog Anna och jag, vi grävde ett STORT slott i sandlådan !! Hahahah
( Tur att vi iaf har barnasinnet kvar )



Jaa förmiddagen var helt underbar!!

Sen eftermiddagen så har vi typ plockat massaa tvätt, flyttat garderob, revet ut alla mina tröjor, dammsugit, o nu ska vi torka golven!!!
Imorgon ska jag på möte på Nickkällan, se om jag får praktik eller vad jag nu få där!!
Hoppas dock på sommarjobb!!


Kommentarer
Postat av: Eva

Hehe vilken söt mössa hon har :)

2009-05-18 @ 10:13:06
Postat av: carola

åh så goa bilder..

Hur gammal är din lilltjej..



Hittat hit via Sara och Michelles blogg..



Hoppas ni får en trevlig helg

Var gärna med om dragningen om nästa veckas blogg hos mig

http://mammacarola.blogg.se/2009/may/veckans-blogg-2.html

2009-05-21 @ 19:01:24
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0