Äääntligen hemma!!

Äääääntliigen är våran skrutt hemma !
Som jag har saknat Linnéa, i Fredags var det OK, lördag oxå OK, men på lördag kväll... Snyyfft
Linnéa fick sova hos farmor i 2 nätter, fast igår på dagen åkte vi dit och hälsade på henne iaf !

Bröllopsfesten i fredags var helt suverän må jag säga.
Jätte god mat, gott o dricka, och super duper bra band!
Jag kom väl hema vid 3:30 typ tror jag.
då hade vi en liten efterfest här hemma.. haha så jag kom väl i säng vid 6 :D
Men de va gött o få släppa loss lite granna

Lördagen bestod av att
 sova
 hälsa på Linnéa hos hennes farmor,
 o på kvällen va vi hos Anna och Anders och åt super god mat och spelade monopol o bara käkade chips
Försökte få i mig en cider där, Men den gick bara inte ner. *klen som man är*

Linné har vart jätte snäll hos farmor och fafar, fast de erkände dock att de va trötta. hehe
Och imorse när jag vakna så saknade jag henne så grymt mycket..
O nu är hon hemma. dock så sover hon..Men hemma iaf =)
Det är skönt när hon åker iväg och man får vara själv lite,  men det är mycket skönare när hon kommer hem och livar upp stämmningen mer !!
Sååå tyst och tomt här hemma när hon  inte är här..

Snart kommer Anna och Anders o ska dricka kaffe o snacka lite..!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kolla din inbox på familjeliv!

2009-05-25 @ 21:05:06

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0