Ullared o BVC

Japp, i helgen var vi ju i ullared! Det gick suveränt att köra dit, även hem..
Skulle åkte hem i lördags, men jag mådde pisss, så orkade verkligen inte köra.. I fredags när vi kom dit så käkade vi super god mat, sen gick jag på toan o spydde efter ett tag ! Heeelt uselt mådde jag, men sen va allt bra efter mitt toa besök! Men de sa att jag kunde vat spänd efter bilkörningen, eftersom jag var ensam förare o så!

Jaa o lördagen handlade vi ju, handlade för ca 2500, vi var inne 3 ggr på själva Gekås, hennes mamma bodde ju lixsom granne med affärerna.. Kul och trevligt har jag haft iaf! Tack för en bra helg( förutom mitt lilla illamående) !!
På vägen hem i söndags började de ju snöa självklart, men det gick bra ändå, e ju bara köra lugnare !

Idag ringde jag till BVC, ( karolina VC ), eftersom jag tyckt sen vi flyttade och böt BVC att dom inte va så bra där, så tog jag tag i saken  och böt tillbaka till Gamla BVC i sandviken till L ! Så de va skönt!
Fick en tid 11:30, eftersom jag vart orolig för Linnás vikt som jag skrivit tidigare..
Och man ska väl alltid lita på vad man känner?! Ja,, för Linnéa hade gått ner 200 Gram..Så ska dit om 2 vckor igen och väga henne, får se va de blir då.. men hon vill ju inte äta ?!
Så vi åkte dit L tyckte det va jätte kul o träffa Linnéa igen!

Nu ska jag snurra på stolen och hoppa i säng !

Älskar min underbara tjeja, Hon är Mitt ALLT ! Saknat henne i helgen sååå mycket ! Men ändå skönt att var ifrån varandra, det behövs!

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att körningen gick bra.

Jaa, snö är aldrig roligt o köra i usch!!

Hittade du mycke då?

Hoppas vi kan ses något i veckan, får se hur ja jobbar nu går ja ju inte på schema längre så svårare o planera, men de får vi ordna.



Kraaaammm!!!

2009-03-09 @ 23:23:40
URL: http://liselle.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0