trevlig!

För att vara lite trevlig så tänkte jag inte prata mer spyer nu, utan lägga upp lite underbara bilder på min tjej !
Kan ju inte bli mer än underbara kort när man fotar på henne!

I söndags tyckte linnéa att vi hade på tok för lite saker i skåpet, så hon skulle bara föra det billigt för oss så va slapp handla hem massor :D
Tokunge



Pulka tyckte Linné avar jäte skoj oxå, fast den som tyckte det var roligast var nog faster A som gick/sprang med henne!
Kolla ögonen?! Så bedårande söt hon är <3




Älskar min prinsessa mest av allt! Underbaringen min

Kommentarer
Postat av: Anna

Stackare, dagissjukorna verkar ha börjat direkt för er ser jag..

2009-03-05 @ 22:11:23
Postat av: AK

Men vad söt hon är ^^



Sv. Jo då allt är bra, själv ?? Känner mig helt slut bara, har fått plugga nonstop imprincip den här veckan :/ Usch !! Har du något speciellt för dig nästa vecka ??



Lycka till i Ullared !!

2009-03-06 @ 17:02:49
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0