Spyer ... ..

Överallt!!!
Är väl vad jag har o säga idag!

Linnéa har vart på dagis idag, gick helt suveränt, hon va ensam med peronalen nästan hela tiden, de va ute o så, Jag satt och läste korsord i personalrummet!
Imorgon är hon hemma !
Jaa, vi va hos Carro och Kent förut, Linnéa villle inte riktigt äta, så hon lägger sig på golvet och spyr, ganska mycket ( hon sppyr aldrig annars, förutom förra måndagen då jag skrev om)  Så då åkte linnéa o jag hem, på vägen hem, tar ca 3 minuter med bilen, så hann hon spy 2 ggr i bilen, när ja körde in i garaget hörde jag hur det bara rann ur henne FAAAN tänkte jag, pappas bil o allt!
Öppnar dörren i bak där hon sitter och undrar hur fan jag ska kunna ta ur henne från bilen, hela hon va full i spyer, hela bilbarnstolen och halva baksätet!  Jaja,, de va bara o ta i henne och börja bära.. Kom upp till lägenheten och jag va blöt, hela Linnéa och golvet blev blött!!
Nog med de så va vi inne på hennes rum, tog tempen o så, hon bara låg på golvet, gnällde och ville sova, hon höll på att somna utan napp o allt.. Gör hängig, så jag ringde till BVC Jouren, de tyckte vi skulle komma in, men eftersom stefan inte var hemma, skulle komma om ca 20 minuter +  att jag hade en bil + bilbarnstol att torka så kunde vi inte komma in förns 1930, de gick bra, sen jag tar henne i famnen när vi lagt på, då spyr hon en gång till,, så Linnéa spydde floder 4 ggr på mindre än en timme! O de e absolut inte likt henne!
Men det var inge fel på henne som de kunde hitta, men spyr hon en gång till så ska vi till barnakuten!

så nu har jag torkat bilen och stolen mer noggrant, tror och hoppas att bilen klarade sig, har nere alla rutor o så för att stanken ska försvinna!
Inatt kommer jag har uppsikt på henne kan jag lova, är så himla rädd att hon ska ligga på rygg o spy eller nåt sånt.. Ush, vad hemskt! Så mammaSussie kommer inte sova gott kan jag lova, men det hoppas jag min älskaing gö, der är det absolut viktigaster..
Allt för henne <3
Så imorgon ska jag upp och ringa dagis innan kl 7.. Tråkigt när hon håller på att skolas in o så med!
Hoppas inte jag åker på något nu bara när vi ska till ullared på fredag

Älskar min underbara älskade dotter, hon är allt för mig <3

Kommentarer
Postat av: AK

Usch, stackars lilla gumman :( Hoppas att det är bättre med henne nu :)

2009-03-05 @ 14:01:48
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0