Själv på dagis!

Japp, har lämnatLinnéa själv nu i 2 dagar, det går kanon bra! Så stolt över henne!
Men självklart har det ju vart tårar på dagis, men hon är så lätt att få in på ett annat spår istället!
Så hon är så duktig min tjej, O jag är faktiskt inte alls bekymrad över att hon är där, för personalen är helt suveräna!

Linnéa vägrar äta mat, vad kan jag göra, tips, ideer ?!
Har testat allt känns de som.. äta själv, mata, värma mer, olika rätter, plockmat, ätit från min tallrik, färg ( såsom ketsup o sylt ), men inget duger.. Knappt vällingen heller... inte undra på att damen går ner i vikt ! Fast hon verkar dock inte må dåligt eller vara slö.. Så än kanske jag inte hebhöver oroa mig så himla mycke.. Men de e klart man blir orolig när hon inte äter och går ner i vikt.. kanske något som inte är bra!
Dagis tyckte jag ska prata med BVC om att göra gluten o lactos prov på henne, så ska ta upp det med BVC den 23:e när vi ska dit..  Men nu ska vi iaf undvika mjölk prudukter!

Älskar min underbaring mest av allt ! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Kanske kan vara så att hon känner av allt "nytt" med dagis så hon inte "hinner" äta pga. alla tankar o allt nytt. Man vet ju inte hur barnen tänker.

En liten tanke bara :)

Men de där me gluten o lactos skulle de också kunna vara när man tänker på hur hennes mage har varit ända sedan hon va liten.



Kram

2009-03-11 @ 17:55:00
URL: http://liselle.blogg.se/
Postat av: Anonym

exakt sån va min unge när hon började dagis...de kommer en period när hon inte går upp ngt nu men de vänder om ett par -3 veckor=) inte oroa dig

2009-03-12 @ 19:11:58
Postat av: Anonym

det är jag mamma och hennes kille som ska flytta till hus, vi skulle flytta till ett ställe som heter vassgårda men tackde nej till det och ska ta ett hus i stan, bor hemma till jag har jobb. kram

2009-03-14 @ 11:10:19

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0