Ingen dator!

Nää, vi har haft dator krash här hemma tyvärr, så därför har det inte blivit något bloggande´elle rläsning på era bloggar!
Vet ej vad som hände med datorn, men man skulle installera om den, sagt o gjort! Stefan har installerat om den typ 4 gånger,, sen satte han i den gamla hårddisken, o vips så funkade den ! Hahaha Jaja, datorer är skumma!

Nu har Linnéa äntligen börja äta igen , skänt kan ja lova! Så nu äte hon som en häst igen:D
Fast hon får inge mjölkprudukter än!

Helgen har vart bra för min del, I fredgad blev jag bjuden hem till amanda på en grogg och spela lite spel. va verkligen super mysigt =)
Lördagen va vi till Faster A, Linnéa åkte pullka o jag drack kaffe! Sen tvättade jag pappas bil och även hunden ( har haft Chelsea i helgen )
O igår va vi hos pappa och lämnade tilllbaka bilen.. trååkigt men sant ! så idag blire prommenad och hämta linnéa från dagis vid 11. bra egenltigen o ha dagis så lång borta, för då får man ju motion :D

Nu ska jag söka jobb !!

Älskar min snutta mest av allt <3

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0