Hel dag !

Idag har jag o Linnis haft en hel dag med Anna typ! Hon kan strax efter 10 och gick typ 16:30 ! Skulle dock gå ett ex antal timmar före! hehe. men haft en helt perfekt dag !
Dagis va ju stängt igår så Linnéa va ju hemma !
Anna o jag drack kaffe *skräll att jag dricker kaffe* Love ! Så har vi pratat o skrattat och haft jätte trevligt, käka pizza o så!
Sen kom mirjam o Filippa, de va dock inte här lika länge..!
o runt 20 kom Anna-Karin hit en sväng ! Trevligt =)
Jaa så vår dag har vart full av besök o annat trevligt !

Pappa ringde oxå.. Ska berätta storyn:
För ca 3-4 år sedan tappade pappa bort en mobil när han va ute o festade.
Igår skickade hans kompis M sms till pappa o undrade va pappa skickade för mess till honom ?! Pappa tänkte väl att ha må ha kommit emot en knapp.. Men sen kom dom fram till att det va pappas gamla nummer, alltså de han tappade bort!
Så de skrev sms o fråga om han visste att han skrev från en snodd/ borttappad telefon, fick till svar "jaha oj då"
Så pappa ringde till hans gamla nummer, o då va de en äldre man som svarade.. vet inte vad de kom fram till!
Men tycker de känns lite läskigt att någon annan har hans gamla nummer som han hade för så länge sen

Nu är Linnéa på dagis ! Ska ta en prommenad sen o hämta henne vid 11 ! Skönt i detta väder
Älskar min skrutta!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hade så himmla mysigt me dig o linnis igår!

Hoppas vi snart kan göra om de.

Ni är underbara!!

2009-03-19 @ 11:50:11
URL: http://liselle.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0