Dagis !

Jaaa, NU har Linnéa börjat på dagis !
Andra dagen idag,och det går kanon bra må jag säga, så stol över min tjej !
Stefan har ju vart med i dessa två dagar, men nu ska jag fortsätta inskolningen själv!
Idag lämnade vi Linnéa i ca 30 minuter, gick in till personalrummet, Och hon är så duktig,  O hur satt jag där ?!
"nu är det Linnéa, Hör du, blablabla" Hörde hela tiden henne (i mina öron), fast 2 ggr hörde vi faktiskt henne, en gång grät hon i typ 3 sek!  Men personalen är underbar där!
Så imorgon ska jag lämna henne längre stund själv, ska ha med mig korsord, så jag har något att göra! Och på torsdag eller fredag ska jag förhoppningsvis lämna henne vid dörren.. HUR SKA DET GÅ?! Fast det är ju mest synd om mig faktiskt ( tycker jag ) Hehe.. Mamma får ångest, tänk vilket ansvar man släpper ?! Kommer nog ha ont i magen de första dagarna!
Men personalen säger att det är den absolut bästa åldern att skola in barnen på, när de är runt året, de tycker det är kanon bra då.. Går väl antagligen smidigast då!
Men allt verkar helt kanon, personalen och stället!! Dock inte avståndet dit, e ju en bit att gå, men förhoppningsvis får jag en cykel av mamma och pappa när jag fyller år!!

Annars har vi inte gjort mycket, vart till dfs både igår och idag, idag var vi till graven !
Sen 2 vänder in till örebro med, fick åka o hämta stefan från jobbet igår, för han har inga torkare på rutan, o jaa, hur va värdet igår då?  Inge bra, sen körde jag in honom idag igen !

På fredag, vart ska sussie då?! BOOORT !
Ska faktiskt ta mig en tripp till Ullared, Carro, jag och hennes son K !! Vi åker på fredag vid 14, sen ska vi sova hos hennes mamma, och shoppa på lördag ! Måste ha galonställ och massa kläder till Linnéa och dagiset !

Jaa, har väl inte så mycket mer att säga tror jag !
Linnéa fick ett par skor av nicolai igår, (hon hatade dom) kan jag ju säga!!
Men var till skoaffären idag ii dfs, och nu kan ju Linnéa gå själv, så hon fick gå o gå o gå där inne.. haha.. så rolig hon är! Såå söt mamma hjärta <3
O så åkte hon pulka hemma hos faster A, Hon sprang och sprang med pulkan och Linnéa, haha,, såg riktigt kul ut, och Linnéa tyckte att det var super kul !

Som vanligt :
Älskar min Underbara tjej, hon är mitt absolut ALLT <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej.

Du mamma funderade på om du vill att hon ska kolla igenom max gamla kläder o se om du vill ha något till linnea som hon kan ha på dagis. max hade ju ganska neutrala kläder.

Så säg t om du vill kan vi kolla lite.

kram

2009-03-03 @ 20:11:00
URL: http://liselle.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej.

Du mamma funderade på om du vill att hon ska kolla igenom max gamla kläder o se om du vill ha något till linnea som hon kan ha på dagis. max hade ju ganska neutrala kläder.

Så säg t om du vill kan vi kolla lite.

kram

2009-03-03 @ 20:14:36
URL: http://liselle.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej.

Du mamma funderade på om du vill att hon ska kolla igenom max gamla kläder o se om du vill ha något till linnea som hon kan ha på dagis. max hade ju ganska neutrala kläder.

Så säg t om du vill kan vi kolla lite.

kram

2009-03-03 @ 20:17:29
URL: http://liselle.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej.

Du mamma funderade på om du vill att hon ska kolla igenom max gamla kläder o se om du vill ha något till linnea som hon kan ha på dagis. max hade ju ganska neutrala kläder.

Så säg t om du vill kan vi kolla lite.

kram

2009-03-03 @ 20:18:03
URL: http://liselle.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0