Wiiie

wwiiie!!!
Fick en veckas provanställning iaf =)
Såå nästa vecka ska jag jobba 08:45 -16
Ska bli gör skoj, och då ska jag verkligen visa vad jag går för !!
Dom va inte riktigt säkra på om jag skulle fixa och argumentera emot bättre, men fick en chans på 1 veckaist ör 2!
Så jag är glad för de, och tänkar visa dom att jag vill och (kan) klara detta =)

Annars har det inte hänt mkt sen sist jag skrev!
Träffat Anna igår o pappa igår
Eftersom jag har beslagtagit hans bil så fick jag lov o köra honom till jysk i kga !!
Idag körde jag honom till Laxå, för han skulle till sin polare i göteborg, o på söndag ska de på AC/DC
Stefan hoppas på att en biljett blir ledig som pappa pratade om, för då ska stefan åka iäg oxå !!

I eftermiddag när Linnéa vaknat ska vi åka iväg till Lundet och kolla på djuren med henne
det tycker hon är gör skoj ! Så en liten ytflykt får vi då!
Anna ska följa med och Andres med hoppas ja!!
Jaja
Skiver väl kanske mer under helgen !!

Trevlig medsommar på er allihopa =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för i går!! =)

2009-06-20 @ 15:55:34
URL: http://liselle.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0