Student!

Ja som jag skrev igåg skulle vi på daniels student!
Sagt o gjort =)
Va jätte trevligt, jätte god smörgåstårta och bullar o kakor !
Tack för en underbar dag =)

I tisdags va vi förästen till BVC med Linnéa, vägde, mätte och så hjälpte hon till o få ut en flis från hennes knä
Linnéa vägde 11413 g.. Oj, redan 11½ kg  hehe, hon blir stor min kicka och 80.5 cm lång!
Flisen gick bra o ta ut oxå, fast hon skrek som en stucken gris ! Min snutta <3

O den 14:e juli så ska jag göra något alldeles speciellt, men det får ni se då=)

Jaha,  vad ska man skriva mer då. ?!
Joo i eftermiddag ska jg till kristinehamn på informtions möte  hos PEC
Ett jobb som jag sökte för länge sen, kan ju hoppas att man får jobb i 2 månader iaf =)
För i augusti ska jag ju börja skolan ! Och det LÄNGTAR jag grymt mycket efter =)

Älskar min prinsessa mest av allt <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi! ja vet va du ska göra!! :D



hoppas de går bra ikväll!



kram

2009-06-11 @ 17:16:53

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0