PEC i kristinehamn !

Hejsan ! Sussie heter jag och jag ringer från **** Jag söker *** Anledningen att jag ringer är ****

Jaa de e väl vad jag gör nu om dgarna =) Hehe
Men trivs faktiskt jätte bra de 2 dagarna jag vart på kurs ! 
Kul jobb och rolig grupp !

Annars har det väl inte hänt så mycket mer,
Im måndags va vi på bingo, mamma, Syrran, Anna o jag ! Bjöd min mamma på ett spel för att hon fyllde år ! Grattis grattis =) Dock va det ingen som vann i bilen !!

Igår hände inte mkt, eller jo,  va ju på kurs, sen efter kom mamma, syrran o Anna o hälsade på =)
Idag samma sak, fast Anna kom ensam !

Jahaa, inge mer kul som hänt i mitt liv heller just nu !!

Linnéa är underbar, fast det har jag ju skrivit så många gånger så det lär ni veta i detta läge.
NU vet jag vart hon fått sitt hoppande ifrån, hon försöker o lära sig o hoppa hela tiden, hon tycker det är as kul
Idag när jag hämtade henne från dagis stog hon och hoppade på en "studsmatta" o sen stog det en liten tjej och höll henne i handen så hon kunde hålla balanse!!
 Dåå förstår jag, de lär ju henne på dagis ! hehe
Sen kom först en liten pojke o sa att han tyckte linnéa var såå söt och strök henne på kinden,
sen kom en flicka o sa att hon oxå tycker att Linnéa är söt !!
Kul o höra från de små barnen från dagis =) hehe

Imorgon är sista dagen på kursen hoppas hoppas hoppas att jag får provanställning i 2 veckor =)
Håll alla era tummar för mig nu bara =)
jag vet att jag säljer sämre än några/någon på kursen, men jag vet oxå att jag säljer bättre än någon/några där =)
Så jag står väl typ mitt emellan !!

Stefan jobbar över för 2:a dagen i rad nu.. Tråkigt och jobbigt !
Igår kom han hem efter 00, o nu är klockan 23:14 o han har fortfarande inte slutat!
Jobbigt faktiskt, inge kul !

Hmm. Blir tyvärr inga bilder idag, för nu ska jag ta natten är så trött!!
Natti natti !!

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0