Onödig info

Igår tog vi ingen hemma eftermiddag innéa o jag !
Vi bestämde oss för att åka ut till villingsberg och hälsa på pappa o mona som va ute och fiskade=)
När vi kom hade mona fått 2 fiskar och pappa 1. O när vi va där fick Mona en fisk som jag håvade upp!!
PÅ kvällen när vi åkt hem så hade min farbror fått 2 fiskar som vägde ÖVER 5 KG.. grymt mycket, Dom ligger annars runt 1½-2-3 kg.. Så fatta vilka baouta fiskar han fått. synd att vi inte va med och fick kort.
Alltså dom vägde över 5 för han hade bara en våg som nådde 5 kg, och det tog tvärstopp.. *AVIS*

Sen idag har jag vart med Anna, Mirjam och barnen, även vart till degerfors en sväng och hämtat pappas bil,
 Ska köra honom och några vänner ill Lia för de ska på Partaj !
Förästen! Imorgon den 7:e har jag haft mitt körkort i 2 år.. Då går ju även "prövotiden" ut
O redan har jag hunnit krocka..förra sommaren då jag och en annan bil backade in i varandra, hade pappas bil då.. =(
Det konstiga är, sen jag krockade då så älskar jag och backa efter de..
Dock inte med våran bil, men när jag har pappas, eller någon annan !
 Hmm skumt, jag ska ju avsky o krocka..Men men

Jaja, dte var lite onödig info ni fick där ja ..
Ha en trevlig kväll allesammans =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Nee, de blir ju inte bra. hade gjort asfint o så glömde ja spara!!! blir så arg! nu funkar inte min header längre :(

2009-06-06 @ 16:45:36
URL: http://liselle.blogg.se/
Postat av: Anna

Nu är min blogg klar!! För denna gång :P

2009-06-06 @ 19:21:28
URL: http://liselle.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0