Mölle!


Igår, va vi i mölle och "badade" Jag badade inte mer än fötterna bara, va svinkallt
Linnéa plaskade med fötterna i vattnet och knallade runt på stranden för fulla muggar !!
Linnéa tyckte det var jätte roligt, hon ville absolut inte följa med hemmåt !
Amanda med familj var oxå med !!

Idag har jag varit på stan på förmiddagen med Anna <3
Köpte ett par shorts till mig, smink, 2 par leggins till Linnis o så träffade vi mamma och fikade med henne =)
Sen åkte VI till loppis ! hahaha, O jag som sagt att jag ALDIRIG ska gå på loppis,men köpte faktiskt 4 plagg till Linnies dom va faktiskt fina, dagiskläder, det behövs alltid, sååå smutsig som hon är när jag hämtar henne, så behöv verkligen mer dagis kläder som hon kan slita med hälsan ...=P
Linnéa var med Stefan till lunedet och fikade o kollade på djuren
På eftermiddagen va vi hemtill svärmor och åt smörgåstårta, för hon fyller år till veckan ! Tack och grattis!!

Nu sitter jag hos pappa, H är här oxå, ska köra dom på praty ikväll,och hämta dom inatt...

Hmm, inge mer spännande har hänt tror jag, ivkäll ska Anna o jag o kolla på raggar bilar en sväng på stan!!

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0