Midsommar !

Min midsommar va kanon om jag år säga så!
På eftermiddagen när linnéa vakna och ätit mellis åkte vi ut tíll Lunedet!
kollade på alla djuren och åt glass, Va jäte trevligt, med Anna och Anders oxå såklart =)


Linnéa älskade Kaninerna !




Hmm, undra vart ja gska nu då !?



Ååhh vad gott med glass !





När vi åkte hem besämde vi oss för att äta ihop med dom hemma hos oss,
Väl hemma bestämde Anders o stefan sig för o ta en nubbe till maten, o vi skulle ta ett glas vin..
Jaha, men då va man där igen då att barn inte tillhör bland alkohol ?!
Så vi ringde min snälla mamma som så glatt tog emot linnéa med öppna armar =)

Så kvällen blev oxå kanon, Anders, Anna, Stefan o jag, sen kom Carro och hennes Anders oxå!
Satt ute på balkongen, spelade musik, drack och bubblade massa ! Jaa en trevlig midsommar!

Igår (lördag  ick vi inte up förrens 14:30  Ooooojj
Men jaja, ibland måste man ju få sova ut oxå !! O då blev de rejält ! Men skönt va de!

Idag på förmiddagen va vi ute o lekte med Linnéa, o när hon har vaknat ska vi till svärmor och äta mat 
Gottans de !!

Springer för fullt !!
(orkadeinte lägga rätt bilden )


Älskar min snutta mest av allt ! Hon förgyller min dag <3



Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0