Jaaa

Nu var det ju ett tag sen jag skrev igen !!
Blir tyvärr inte ofta jag skrivr nu när jag faktiskt Jobbar
Kan säga er att jag stortrivs på jobbet och hoppas vcerkligen jag fixar det o  jag får vara kvar till jag börjar skolan!!

KOM IN PÅ KOMVUX ocå förästen !!!
SÅ nu är jag i valet o kvalet om jag ska börja komvux eller gymnaset !!
Kom gärna med tips till mig och hur ni hade gjort =)

Jaaa, jag har ävl inte så  mkt mer o skriva egentligen, blev en kort uppdatering bara faktiskt,
Händer som sagt inte så mkt nu mer än att jag jobbar och stortrivs,
Härliga människor där och härliga kunder man ringer till !!

Det enda negativa när jag jobbar är ju självklart att jag får mycket mindre tid för Linnéa,
Hon är på dagis från 8-16:30 tyvärr..Men det behövs i vår kassa Men som tur är så trivs hon bra där !!
Och när vi kommer hem är det bara massa lek o bus o bad ! och det gillas!
Hon är så otroligt underbar min tösabit !
Jag gör allt för henne, hon lyser upp min dag,
Så underbart o vakna på morgonen när man får se sin underbara dotter på en gång, finns inget bättre än se hennes Leende när man kommer in på morgonen till hennes rum, tar med henne till våran säng och hon ligger mellan och och äter sin välling och bara myser ! ggrr vad gott det är =)

Så nu de sista kvällarna har jag varit helt DÖD, och även ikväl e väl så när man inte är van vid att jobba o jag jobbar ju verkligen 12 timmar / dag l, men slänger in ett inlägg för de !

Hej då alla mina kära läsare !!
ÄLSKAR LINNÈA !!!

Kommentarer
Postat av: Syster

Kul att du kom in på KomVux!

och hoppas du blir kvar tills du börjar skolan!



Pussa o krama Linnis från mig!

/Syster £va

2009-06-25 @ 12:06:58
Postat av: sofie

jobbar ni 12 timmar /dag på PEC ja jobbade där i våras o de längsta va 8 timmmar då...

2009-06-25 @ 18:32:01
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: sofie

ja e från kga=) ja barn e helt klart ett heltidsjobb så man undrar ju hur f*n man ska ha tid me 2 st nu om 6 veckor=)men de blir nog bra. kul att du trivs på pec de gjorde inte ja så ja sa tack o hej=)

2009-06-25 @ 21:01:13
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: erika

vad roligt att du har fått jobb och hoppas du får vara där till du börjar skolan:)KRam

2009-06-26 @ 06:23:02
URL: http://minimini.blogg.se/
Postat av: sofie

ne klart de ska strula när man väl ha rett jobb... Nej ja blev tokig på att tjata på folk så när ja själv kände hur dåligt de gick så gick ja hem..ne ja hade bara vart där i nästan 3 veckor..men dagis öppnar de väl ett antal extra så arbetande föräldrar ska kunna utnyttja de.???? elle du skrev ju att Stefan behövde bilen till örebro så de e klart du kan ju inte cykla in till Khamn=)Alice e 20 mån nu o bebbe kommer om 6 veckor=) ska bli skoj=)

2009-06-26 @ 08:49:26
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: sofie

ne de e superkul me allt nu de kommer nya ord varje dag typ=) vi har Alice på rödhaken vid musikskolan typ. Hon kommer få vara där 5 timmar om dagen när bebisen kommer hennes pappa tyckte att de e bra för henne o hennes utveckling,..ja håller me han oxå mnen ja hade gärna haft min tussa hemma me oss när bebbe kommer men hon tycker dagis e roligt så de blir nog bra. Ja förstår att du slutade vem va din chef Fredrik elle Sandra???

2009-06-26 @ 21:17:47
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: sofie

vi bor vid woodys , Ne de blir 3 dagar i veckan så varje mån o fre e hon me oss. De säger att de blir en tjej på UL men vi får se de spelar ju ingen roll alls. Kul bara om de skulle bli de o de skulle kunna bli kompisar i framtiden mina kusinbarn e tätt i ålder 2 st tjejer o de e bästa vänner så de finns ju fördelar me samma kön.

Ja tror nog Linnéa kommer trivas på nya stället bara hon f¨r skolas in i sin takt men sånt ser man ju=) varför ska hon byta då???

2009-06-27 @ 11:33:43
URL: http://mamma
Postat av: charlotta sundh

jag hade valt att gå gymnasit. men valet är ditt.

kul iallafall . Puss

2009-06-29 @ 12:03:50
URL: http://charlotta90.blogg.se/
Postat av: emelie

får man ens gå gymnasiet när man är 20 ? vad ska du gå för nått ? och hur länge ?:)

2009-07-11 @ 16:30:56
URL: http://brunettempan.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0