Förlåt!

Förlåt mina kära läser för dålig uppdatering!!
Men det SKA bli bättring på de...

Händer inte mkt just nu faktiskt, går hemma igen, ser inte ljust ut för sommarjobb, KOLSVART faktiskt
Har träffat mirjam och filippa och Anna =)
Vi va ute o lekte med barnen o så.. SÅ himlans skönt väder nu ett tag, förutom de sista dagarna, men hoppas helgen bjuder på fint väder..


Min Fina Dotter <3




Min första Firre för iår, Nästan 2 Kg !
Fler ska det bli =)



Idag har pappa, Anna och min ksuin Jenny varit här..
Har lagat mat o så.. Färsk potaits, finns de någe godare?!
Bara de att dom är så jäcla jobbiga och göra rena.. måste nog inskaffa en såndär maskin..!

Linnéa höll mig/oss vakna inatt, hon ville inte sova. o när man kom in dit stoppade hon nappen i munnen och "somnade" o när jag gick in o la mig, låg på helstpänn, o när man väl håller på o slappna av, ja dåå börjar hon skrika..
Men hon håller på o få sin 9:e tand som inte vill spricka igenom, är nog den som spökar för henne så hon har ont..
Vill inte att min snutta ska ha ont, men hon verkar inte ha ont på dagarna heller. så hon kanske drömmer lite otäcka drömmar ?!
Fast nu verkar hon inte vilja somna idag heller.. Hmm. Lika jobbig natt ?
Hmm. ja om hon ändå kunde berätta vad det är när hon är ledsen!
men snart kan hon ju de oxå =)
Älskar henne så oerhört mycket, hon är ljuset i mitt liv,
Min stolthet ! <3



Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0