Degerfors!!

Skit att allt skulle raderas när man skrivit!!
Jaja, får bli lite kortare inlägg då.!

Tycker ni att min blogg börjar se ganska bra ut ?!
Hmm, jag är ju inte klar än, men om ett tag så när jag har lust !


Va till degerfors idag, på besök hos först Amanda ett par timmar och sen vidare till Pappa!
Linnéa vägrade sova i vagnen ute som vi planerat att barnen skulle göra medans vi fikade !
Så hon har bara sovit i ca 15 minuter idag , hon va över trött kan jag lova!

Hennes blåmärke jag skrev om i morse är nästan borta, bara ett rött märke kvar
Tur att barnen har så bra läkhud !

Kommentarer
Postat av: charlotta sundh

din blogg börjar se bra ut vännen <3 . hur jobbar du i sommar? kraam

2009-06-09 @ 21:10:49
URL: http://charlotta90.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0