Utkast: Mamma pappa ...

Mamma pappa o Linnis



Så kul har vi när vi äter =)
Nuär lillans hår så långt o man kan sätta i en toffs i bak, dock kommer inte riktigt allt hår mer




Gos med underbara vovven Jesper !
Han blir så kramad när han är här !


Min FINA tjej, kolla vilka grymt snygga kläder hon här!
Riktigt tuff tjej!



Eftersom det inte änt så mkt så har jag ju inte så mkt o skriva om!
Så det får bli bilder istället :P
imorgon sak vi förhoppningsvi iväg på bingo, dom splar ut 35 000 :D
haha, önska oss lycka till:D

Älskar min underbara tjej ! Hon är mitt allt, mitt liv <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Sötnosarna mina :)

2009-07-12 @ 21:04:41
URL: http://liselle.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken söt dotter du har =)Hur gammal är hon ?!

Hmm, Tycker jag känner igen dig ?! Men vet dock ej var !!

Vart har du flyttat ?!

Mvh Sussie



Hej!

tack så mkt.. Hon blir 9 månader den 27de.

okej, där ser man.. flyttat till ett lugnare o bättre område.. och bättre lägenhet...



mvh//Marie

2009-07-12 @ 23:18:02

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0