Trevlig helg !

Tack mina underbara vänner för en trevlig helg!

Har verkligen haft en trevlig helg må jag säga ! =)
 I fredags va vi hos Anna hela dagen, o tur va väl de när de åska så förbannat!
Vill inte vara själv då inte, o absolut inte vara själv med Linnéa!
På kvällen bar det iväg för ett dopp med Jimmy, Anna och Annas Lillebror Max!
Skönt efter en svettig varm dag !!

lördagen va jag med Mirjam o barnen hemma hos hennes föräldrar!
barnen sprang runt o lekte o badade!
Lägger dock inte ut några bilder på det för dom va nakna, Dom sprang nakna bra länge, så skönt för dom skulle jag tro, Slippa ha en varm blöja på sig.
När dom skulle sova middag åkte Linnis o jag hem till mamma så hon fick sova i sängen där,
och mamma bjöd på mat!

O på kvällen bar det iväg med Anna, Mirjam, Jimmy  för ännu ett dopp!!
Haha, vi har vart o badat på kvällen typ 4 ggr denna vecka tror jag :P
Men det finns väl inge bättre än att ta ett kvällsdopp med goa vänner !!

Nu Är stefan och Linnis hos hans mamma,
så då har jag passat på o städat här hemma, och lagt i tvätt i maskinerna oxå!

Just ja, vi MÅSTE äntligen köpa ny bil oxå!!
Våra har tyvärr nog gjort sitt sista nu..!
Men jag är inte ledsen för de, en ny bil e ju aldrig fel !
Så idag vavi faktiskt o kollade på en, ska kolla på en på onsdag oxå!

jaja, Ha det gott alla kära läsare
Kommer skriva mer imorgon kanske,
Linnéa är ju hemma från dagis i 4 veckor !!
Hihi, det ska bli najs!

Älskar min underbara, söta, goa dotter mest av allt på hela jorden!
Finns inge bättre än henne!

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0