Skakis...

Jaa, det kan man ju säga att man blir.. Haha
Blir ni oxå det om det ringer på dörren utan att ni väntar er besök..
Hmm, Väntar man oväntat, väntat besök kanske ?  Bästo ha gevalia hemme då kanske ;)
Liite ruggigt är det ju när det ringer på dörren o man inte har en minsta aning om vem det är!!
O ÄNNU VÄRRE NÄR DOM VÄCKER BARNET SOM SOVER !!!!!
Hmmm, Jaja, ringde iaf nyss på dörren, o där står en gubbe o frågar efter någon som liknar mitt efternamn, de 3 första bokstaverna stämde, förnamnet va Sabina iställer för susanna som jag då heter..
Jaja, det var nog iaf inte till mig.. Tur va väl de, vill väl inte ha in någon främmande gubbe heller .. haha

Hm, dagen gick fort, dock utan kaffe med Anna  =(
åkte till faster när Linnis vaknar, sen vidare till dfs efter 15
O där blev vi kvar !!
Faster A satte upp nya gardiner åt pappa, sen sydde hon kuddfodral o så fikade vi !!

Hmm, sen ha det väl inte hänt särkskillt mycket mer sen sista jag skrev...
Regnet bara fortsätter o ösa ner..!Ush o fy !!

Älskar min snutt!! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nee inge kaffe me mig :( Tråkigt jue

2009-07-09 @ 20:07:37

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0