Resa!!

Imorgon åker pappa jag och Linnis till min syster i sandviken/gävle
Kommer hem fredag eller lördag ! Ska bli trevligt o ta en tripp faktiskt !!

Idag så va pappa här på förmiddagen o va barnvakt åt Linnéa, medans jg va till synsam på undersökning..
Synd att man börjar bli gammal...
Har fått ändra synen igen, varje år jag gör undersökning så ändar dom skärpan på linserna
Men men, ska väl märkas att man åldras som alla andra ! Haha

I eftermiddag när Linnéa och filippa vaknat ska vi gå ner till Stan,
Mirjam hade något ärende dit, och jag måste till bibblan och kopiera lite papper så man kan få lite pengar när man ska bo själv!!
Men det kommer ordna sig !
Tur man har så snäll familj och vänner som ställer upp i vårt o tort!

Det kommer nog att kännas väldigt tomt varannan vecka då jag inte kommer o ha Linnéa
Men vi har kommit överäns som att få träffa henne ändå o det måste hållas!
I den mån vi har tid, självlkart ska ett nej accepteras av den som har Linnéa oxå..
För jag kommer sakna ihjäl mig annars!
Fast det blir väl en vanesak de med !
Men ska kompensera lite i början första veckan iaf, för då ska jag låna fasters hund !
De e ju lite sällskap iaf !
O så får man ju inte glömma att jag har mina goa vänner och familj oxå!

Kom fram till att inatt är det nog sista natten stefan och jag sover i samma lägenhet!  =)
För imorgon åker pappa o jag o Linnéa, o på lördag flyttar han nog!!

Älskar min underbara dotter ! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Gött för er o komma ut ur stan ett par dagar.

Hoppas ni får de riktigt skoj!

Ja saknar er dock redan.



Kram

2009-07-23 @ 19:03:49
URL: http://liselle.blogg.se/
Postat av: Syster

Tack för en mycket trevlig visit!!

Vad kul att ha er här ett par dagar.

kul att umgås med lillan :)

Du får komma o kolla på nya lägenheten sen när vi är klara! :)

2009-07-27 @ 19:07:30

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0