Mycket idag!

Idag hare varit från en lugn till en fullspeckad dag !

Började med attLinnéa o jag tog en lugn skön morgon, med frukost o lite tv mys i den mån hon vill sitta stilla!
Sen åkte vi till faster A på morgon kaffe o bus med hundvalp!
O vidare till Faster R för ännu mer kaffe o glass o bus med Chelsea!
O vidare till Anna för kort spel och för linnis blev det sova lunch!
O när hon vaknat åkte vi till dfs till pappa förr att lämna tillbaka hans il jag fick låna igår!
Tråkigt att han alltid måste ha tillbaka den :P hehe
får njuta lite extra dom gångerna jag har hans bil istället!

Jaa, sen hare väl inte hänt så mkt mer,
eller jo, va med pappa till Saab för o se om dom hade någon bil, men det hade de icke för oss!!

Hmm, Ja som sagt, en fullspäckad dag, fast dock inge vettigt gjort . =P
Nu äre kvällen och Linnéa var super trött o gnällig, så hon fick lägga sig tidigare idag...
Hmm, vad ska man hitta på imorgon då?!
Jaa ni, INGEN aning faktiskt... Om det är fint väder går vi självklart ut o leker!!

Jaa, nu fick ni lite mer onödig info om mitt liv =P

Älskar o umgås med min underbara dotter <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Saknar er!

2009-07-07 @ 08:53:50
URL: http://liselle.blogg.se/
Postat av: Sussie - Linnéas mamma

Svar:

O vi saknar dig ! <3

2009-07-07 @ 11:02:26
URL: http://mammasussie89.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0