Från

Från att inte ha något o göra fick jag typ massor !!:P
Hehe,
Eller jo, jag skulle till Anna och ta vår vanliga kopp kaffe o kortspel!
Men det fick skjutas upp lite,
faster A ringde o hade pratat med far min, ska hämta faster när Skrutt har vaknat, o sen åka till pappa i degerfors och sätta upp nya gardiner åt honom i vardagsrums fönstret ! det blir nog kanon.
Sen när vi gjort det DÅ ska jag ta en kopp kaffe med Anna och även spana in deras nya TV..!!
Skulle ev vart med o köpt den oxå, men bidde inte så...

Jaja, det är ju vad min dag består av i stora drag ..

Blir nog inge bilköp heller för den delen, va en grej med bilen som va tveksamt..
Jaja, fler chanser kommer väl så småning om !!

Det regnar o regnar..
Igår fick jag även testa på pappas bromsar...
Hmm, kom körande i en liten sluttning, o efter där så är det en sväng, o mitt i svängen var det världens största vatten pöl, så jag bli as paff o ställer mig på bromsen... Tur va väl de
För när jag tittar längre famför pölen så står det folk i gummistövlr och mekar med sina bilar, antagligen har de åkt rakt igenom vattnet..!!
Såå jag stog en stund och funderade HUR i all sina dar ska jag ta mig förbi, tittar mig åt sidorna (höger= skog)  (vänster = gräs) Så det kom bilar bakom mig, och när jag kollade åt vänster så är det en trottoarkant med gräs på ( för att avgränsa bvägarna från varandra) o i gräset är det fullt med spår...
Hmmmm ?! så bilarna som kom bakom mig gjorde som många nadra bilar  gjort,  en U-sväng  över gräs, trottoarkanten så man kom över till andra vägbanan i motsatt riktning..!!
SÅ jag fick lob o göra likadant..
O Hur lätt va de ?! Gräs+regn = väääldigt blött o halt o trottoarkant som man måste ta det väääldigt försiktigt över..
Jaja, sgagt o gjort så gasade jag väääldigt lugnt över den där kanten då, o självklart slirade det, så bilen vart göööör skitig...
Hmm, väääldigt olagligt tror jag..
 men vad skulle man gjort !
 Kunde lixsom inte ställt mig o backa direkt, tillbaka till stora rondellen i kga dessutom..


Hmm, jaja, en väääldigt skrivsugen Sussie hade ni idag på bloggen, men nu ska jag nog lämna detta för att kanske göra mig ordning för en bil tripp i ösregnet!!

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0