Dagen !

Gör förmiddag allesammans!!
På morgonen nu har vi vart hos Carro och druckit kaffe Mumms!
Nu sover Linnis gumman middag o jag siitter här o funderar om jag oxå ska lägga mig eller om jag ska fortsätta sitta här o uggla... Finns juinge o göra direkt, eller joo, städa sovrummet.. Men de orkas inte!!

Vad ska man hitta på idag då?!
Solen skiner ju lite nu iaf! O de gillas!
KANSKE BADA IKVÄLL ?! 
Någon frivillig som vill med ?!
Anna VET jag är frivillig!! Haha
Haha, e man tokig så är man !!!

Men innan kvällen blire nog kaffe med Anna skulle jag tro ! Eller hur gumms!
Hon jobbar just nu såååå hårt på soffan på jobbet !!
Haha

Jaja,, Ha en bra dag, kanske uppdaterar senare, det spörs!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill bada ikväll! Anders är nog hemma sju åtta. Kram

2009-07-07 @ 13:25:21

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0