Älskar...

...min otroligt underbara dotter <3

Linnéa är mitt allt !
Vi ska klara detta gumman min !
Vi kommer få det så bra du&jag Linnéa !
Det viktigaste för mig är att du mår bra, o om jag mår bra, mår du bra =)

Ska börja rensa lite i skåp till veckan, Kolla vad som är mitt och vad som är Stefans
Han får ta med sina saker, ALLT som är hans, vill inte ha något kvar.
O jag behåller mitt !! Blir bäst så.. 
Ingen idé o försäka deala när folk bara gaddar ihop sig !
Det löser sig !!

Idag har de väl hänt ganska myckt.
Linnéa o jag åkte till min mamma i förmiddags, sen sov hon där o så..
Sen gick vi i ös regn hem till pappa, pratade lite med honom och åt mat! Mummms
Sen kom Stefan o hans mamma o så skrev vi lite papper..
Sen körde de ner mig till Jimmy, lollo är där, de håller på o fixar med bilar, stog "bara" 6 bilar på hans gård..
"hemma på vår gård, där står en gammal ford, utan hjul o utan däck, o motorn den är väck" hahaha
Kändes lite som de iaf!!
Men kul va de iaf o titta på när de höll på med bilarna ! Alltid kul o se andra arbeta :P Hehe
Sen åkte jag hem nu vid 21, o nu sitter jag här o tar mig lust för bloggen !!


Älskar min underbara goa Dotter, jag gör allt för dig Linnéa !

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är världens underbaraste mamma och vän!!

Du kommer klara dig superbra med Linnéa!! Vi vet alla att du älskar henne o gör allt för henne.

Vi finns här för dig!

2009-07-19 @ 23:46:06
URL: http://liselle.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0