Älskade

Idag släppte en tung ryggsäck från mina axlar, det va skönt =)
Fast kommer komma en ny i augusti dock !

Idag har Linnéa o jag tagit en svängom på stan, handlade lite käka på willys o så!
Sen kom Anna och Annas mamma hit en sväng, Annas mamma hade köpt böcker och några leksamer till Linnéa!
Det tackar vi så mycket för =)
Dock så sov ju Linnéa hela tiden när dom va här, men hoppas hon snart vaknar, för då ska vi cykla ivät till min faster R som bor uppe i bråten ! e ju en bit, men de e bara nyttigt, hoppas bara att det inte börjar regna!

Igår fick Linnéa träffa Stefan en stund efter han slutat jobba!
De tyckte hon va roligt och blev glad!
Han skulle hit och hämta några räkningar
E ju viktigt att hon får träffa honom oxå när hon är hos mig faktiskt!

Jaja, har väl inte så mkt mer o skriva,
Va ett J*vla oväsen från PIP ( putte o parken), som är i karlskoga nu bara
Men det gick bra, Linnéa som som enstock även fast de lät som hon hade fest i hennes rum :P hehe

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0